مجله حام نور

آینه های معجزه گر- سبکی نوین که دکوراسیون شما را متحول میکند!

انتخاب و استفاده درست از آینه های دکوراتیو در دکوراسیون منزل و یا حتی محیط کار میتواند تغییری چشم گیر در بر داشته باشد.

استفاده از آینه های مشبک پنجره ای در دکوراسیون

آینه های مشبک پنجره ای برای دکور کردن فضای شما میتوانند انتخاب هوشمندانه ای باشند. امروزه، این آینه که در هر سبک چیدمانی میتواند کاربرد داشته باشد، بسیار طرفدار پیدا کرده است که البته بیشتر در چیدمان های خارجی و ژورنالی دیده میشد.

چرا به این آینه های مشبک، معجره گر میگوییم؟

این آینه های مشبک دکوراتیو با وجود خود در فضای منزل میتوانند  همانند یک تابلو دکوراتیو عمل کنند و درواقع سبکی نو در دیزاین دیوار ها محسوب شوند. چرا که از دیرباز تا کنون انتخاب اول اکثر افراد برای پر کردن دیوارهای خالی نصب تابلو های مختلف بود و کمتر کسی به این فکر می افتاد تا دیوار خود را به یک دیوار آینه ای تبدیل کند!

نصب این آینه ها علاوه بر زیبایی ای که به همراه میاورد، به دلیل بازتاب نور در آینه، باعث میشود تا محیط شما پر نور تر، دلباز تر و بزرگ تر نیز دیده شود.

چگونه از این آینه ها به بهترین شکل استفاده کنیم؟

عملکرد این سبک از آینه در دکوراسیون به این شکل است که درواقع یک دیوار محیط را به صورت کامل پوشش میدهد و کل آن دیوار تبدیل به دکور آینه ای میشود.

مجموعه حام نور اولین تولید کننده آینه های مشبک دکوراتیو با ابعاد دلخواه ( و حتی ابعاد بسیار بزرگ) در ایران است.

اگر در محیط منزل یا حتی محل کار شما یک دیوار خالی وجود دارد که قصد دکور کردن آن را دارید میتوانید با مشاوران ما در ارتباط باشید تا به صورت رایگان شما را در انتخاب درست رنگ و ابعاد متناسب با فضایتان راهنمایی کنند. و سپس انتخاب شما وارد مرحله طراحی و اجرا میشود  و در نهایت با تضمین کیفیت ساخت و رنگ، برایتان ارسال خواهد شد.

جهت ارتباط با مشاوران ما از طریق لینک زیر وارد دایرکت اینستاگرام ما شوید.

راهنمایی و خرید آینه مشبک دکوراتیو

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × چهار =